„Misli svojom glavom u medijskom labirintu” – slogan je ovogodišnjih 5. Dana medijske pismenosti koji se od 2. do 8. svibnja održavaju u organizaciji Agencije za elektroničke medije i UNICEF-a, a pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija te Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Ovogodišnjim sloganom naglašava se važnost obrazovanja o medijima te razvoja vještine kritičkog razmišljanja, prepoznavanja dezinformacija, razumijevanja utjecaja influencera i prikrivenog oglašavanja, algoritama koji određuju koje informacije i sadržaj će doći do korisnika putem društvenih mreža i utjecati na njihovu sliku o svijetu oko nas, ključnim temama i događajima.
Naime, istraživaje koje je za UNICEF i Agneciju za elektroničke medije proveo Ipsos pokazalo je da je samo 20 posto građana imalo priliku učiti o medijima, o tome kako funkcioniraju, kako nastaju medijski sadržaji te kako analizirati i kritički promišljati o medijskim sadržajima i vijestima.
U sklopu 5. Dana medijske pismenosti predviđeno je niz događanja, edukativnih radionica, kojima je cilj podizanje razine medijske pismenosti.