Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • “Nužna rekonstrukcija raskrižja”

    Unazad pet godina na dva najprometnija križanja đakovačke obilaznice, prema Selcima i prema Satnici Đakovačkoj, dogodile su se ukupno 42 prometne nesreće u kojima su tri osobe smrtno stradale, izjavio je Vitomir Lučić, pomoćnik načelnika PP Đakovo za promet, gostujući u jučerašnjoj emisiji “Izravno”.

    “Na raskrižju prema Selcima, D-7, D-38 i Ulice Franje Račkog dogodilo se ukupno 20 prometnih nesreća od kojih dvije s poginulim osobama, devet s ozlijeđenim osobama i devet s materijalnom štetom. Ukupno su nastradale 24 osobe od kojih dvije smrtno, pet je zadobilo teške tjelesne ozljede, a 17 lake tjelesne ozljede. Na raskrižju prema Satnici Đakovčakoj, križanje D-7, D-515 i Ulice Ante Starčevića u posljednih pet godina dogodilo se ukupno 22 prometne nesreće, od kojih jedna s poginulom osobom, sedam s ozlijeđenim osobama i 14 s materijalnom štetom. Od 12 ukupno stradalih osoba jedna je smrtno stradala i to je bio pješak, jedna je zadobila teške tjelesne ozljede, a 10 lake tjelesne ozljede”, pojasnio je Lučić.

    Najčešći uzrok tih nesreća je oduzimanje prednosti pa bi najavljena izgradnja kružnog toka trebala pridonijeti smanjenju broja nesreća, očekuje šef đakovačke prometne policije.

    “Izuzev stradavanja ovog pješaka, uzrok svih nesreća je oduzimanje prednosti prolaska vozila vozilu”, naglalsio je pomoćnik načelnika PP Đakovo za promet.

    Izgradnja kružnog toka na najprometnijim križanjima povećat će razinu sigurnosti prometa, konstatirao je i prometni stručnjak i sudski vještak za promet Hrvoje Crnoja.

    “Smatram da su kružna raskrižja rješenja koja će pomoći da se poveća prometna sigurnost na tim raskrižjima jer dosadašnji pokazatelji ukazuju da su kružna raskrižja sigurnija, smanjuje se brzina kretanja i ono što je bitno, izbjegava se mogućnost frontalnih sudara i bočnih okomitih sudara, a to su sudari koji nose najgore posljedice”, rekao je Crnoja dodavši da “đakovačka obilaznica upravo zbog ta dva raskrižja nije dovoljno sigurna i da je nužno pristupiti rekonstrukciji”.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Blog