Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Addiko banka o gužvama i čekanju

    Na naš upit o sve učestalijim pritužbama građana, ali i pravnih subjekata o sve dužem čekanju u poslovnici u Đakovu i sve težem ostvarivanju izravnog  kontakta s djelatnicima banke u vezi rješavanja određenih problema, a o čemu je jučer bilo riječi u našoj Temi dana, iz Addiko banke su nam odgovorili pisanim očitovanjem koje prenosimo u cijelosti.

    Zahvaljujemo na povratnim informacijama koje cijenimo i koje ćemo koristiti u svrhu poboljšanja dostupnosti naših usluga. Shvaćamo da je građanima važno svoje poslove obaviti u što kraćem roku te se maksimalno trudimo to i poštovati. Cilj nam je svakom klijentu pružiti potpunu i kvalitetnu uslugu, bez obzira na tip poslovanja, uz napomenu da neki poslovi iziskuju više vremena nego drugi, što može utjecati na vrijeme čekanja ostalih klijenata. Našu poslovnicu u Đakovu koristi veliki broj klijenata te se nažalost povremeno događaju dulja čekanja u redu, pogotovo u prvom dijelu mjeseca zbog isplata mirovina.

    Našim klijentima preporučujemo podizanje gotovine na bankomatima. U sklopu naših paketa bankarskih usluga omogućeno je podizanje gotovine i na bankomatima drugih banaka s nekoliko uključenih plaćanja bez naknada ili u potpunosti bez naknada, ovisno o vrsti paketa. Na taj način klijentima je gotovina dostupna u najbližem okruženju njihovog doma.

    Dodatno smo proširenjem suradnje s Finom, omogućili obavljanje sljedećih usluga u poslovnicama Fine bez naknade:

    • uplatu gotovine u kunama, isplatu gotovine u kunama i upit u stanje računa za fizičke osobe; te
    • obavljanje svih usluga platnog prometa za poslovne subjekte.

    Addiko banka je ovu uslugu omogućila svojim klijentima, vlasnicima i njihovim opunomoćenicima po transakcijskim računima (tekući račun, žiro račun te posebni računi izuzeti iz ovrhe). Uslugu nije potrebno aktivirati, već je dovoljno na šalteru poslovnice Fina predočiti osobni identifikacijski dokument i Addiko Debit Mastercard karticu.

    Kako bismo smanjili potrebu za čekanjem u redu, korisnici naših poslovnica na raspolaganju imaju i besplatnu uslugu QLine koju mogu koristiti sve fizičke i pravne osobe neovisno jesu li klijenti Addiko banke ili ne. Naime, putem QLine aplikacije smanjuje se vrijeme čekanja i boravka u poslovnici jer korisnici mogu dobiti svoj red čekanja na pametni telefon te mogu doći u poslovnicu tek kada ih aplikacija obavijesti da su uskoro na redu. Aplikacija daje informaciju koliko je osoba trenutno ispred u redu i koje je procijenjeno vrijeme čekanja.
    Također klijentima savjetujemo beskontaktno poslovanje kad god je to moguće, s internetskim i mobilnim bankarstvom za jednostavnija, brža i povoljnija plaćanja iz udobnosti doma ili u pokretu, te putem Virtualne poslovnice (virtualnaposlovnica.addiko.hr), u kojoj mogu predati zahtjev za gotovinski kredit i otvoriti paket tekućeg računa u potpunosti online, bez ijednog dolaska u poslovnicu.

    Uz sve ove mogućnosti, svakako ćemo razmotriti mogućnost uvođenja određenih izmjena u organizacijskom dijelu poslovanja kako bismo dostupnost naših usluga dodatno podigli na viši nivo.

    Sve informacije o lokacijama, radnim vremenima, kontakt osobama te za ostale upite o poslovnicama, pozivamo korisnike da nas slobodno kontaktiraju putem elektroničke pošte na info@addiko.com, putem Facebook Messengera (www.facebook.com/addiko.hr) ili na besplatni broj Kontakt centra: 0800 1414”.

    1 komentar

    1. Pingback: Addiko banka o gužvama i čekanju

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Blog