Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Đakovačka vina traže berače za berbu grožđa

    Posljednjeg dana kolovoza tvrtka Đakovačka vina na lokaciji Lapovci-Trnava počinje s ovogodišnjom berbom grožđa koja, kako doznajemo od direktora Vlade Previšića, počinje otprilike u isto vrijeme kao i prošle godine.

    Prošle godine berba je počela 29. , a ove godine će 31. kolovoza sa sortom rizvanac koja je dostignula svoju tehnološku zrelost, spreman je za berbu. Mislim da će kvaliteta grožđa biti dobra, neće biti neka zlatna godina, ali mislim da će biti dobra, pogotovo što se tiče prinosa. Kroz godinu je palo dosta kiše, čak netipično puno, a u nekim navratima je u sat vremena palo po 40, odnosno 50 litara kiše tako da je to abnormalno puno i napravilo je određene probleme s razvijanjem bolesti, pogotovo sada u kolovozu, ali napravilo je dosta štete i na putevima jer je vodena bujica poprilično razderala puteve po vinogradima”, navodi direktor Đakovačkih vina ističući da je prerano zaključivati kakva će biti kvaliteta grožđa u cijelosti iako će, kako tvrdi, prinosi biti nešto viši od prosjeka.

    Đakovačka vina imaju vlastitih površina oko 240 hektara i još toliko u kooperaciji i za berbu je potreban veći broj berača, kaže direktor.

    Počinjemo s rizvancem, nastavljamo sa pinotom, schardonnayem i negdje oko polovice rujna krećemo s graševinom, a što se tiče berača, pozivam i ovim putem sve građane s područja Đakovštine, Lapovaca, Trnave, Drenja, da dođu u berbu. Sposoban berač može nabrati 400 do 500 kg grožđa, ovisi o sortimentu, što znači dnevnicu između 150 i 200 kuna. Dakle, radnici si sami određuju koliko će nabrati, odnosno koliko će zaraditi”, dodaje Previšić ističući da berba traje između 40 i 50 radnih dana. Prošlogodišnja proizvodnja kretala se od 3 do 3,5 milijuna litara vina, a na ovogodišnji plasman vina osjetno je utjecala koronakriza.

    Što se tiče koronavirusa, to ne možemo preskočiti, on je i na nas utjecao kao i na sve vinare, cijeli vinarski sektor, naročito na lanac prodaje preko hotela i restorana i kafića, dok je nešto manji udar na trgovačke lance, ali, s ozbirom na to da smo mi više bazirani na trgovinu, osjetio se pad prodaje koji je bio veći od 25 posto”, pojašnjava direktor Previšić.

    Đakovačka vina, i pored velike konkurencije, i dalje su prepoznatljiv brend zbog čega se vodi računa i o ulaganju u nove površine, zaključuje direktor Vlado Previšić koji je na čelu tvrtke od prosinca prošle godine.

    Na nas to ne utječe nešto previše, mi smo prepoznati kao brend i kao što sam rekao, u trgovini to generalno ne osjetimo, a cilj je da pojačamo još proizvodnju, u fazi smo sadnje novih vinograda preko europskih fondova, a plan je posaditi kroz idućih nekoliko godina 150 hektara novih nasada”, najavljuje direktor Đakovčakih vina.

    1 komentar

    1. Pingback: Đakovačka vina traže berače za berbu grožđa

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    Blog