Od četvrtka, kako su najavili iz Hrvatske gospodarske komore, traju zimska sniženja između 20 i 50 posto, a to razdoblje trajat će 60 dana. Time će se, kako ocjenjuju u Hrvatskoj gospodarskoj komori, nastaviti rast potrošnje koji je zabilježen u prosincu, a koji će, prema procjenama HGK, ove godine iznositi rekordnih 13,5 milijardi kuna.
Tijekom tog razdoblja
najviše se kupuju odjeća i obuća, ali i drugi sezonski proizvodi.
Ako trgovac ne proda sve proizvode, može nastaviti s prodajom po
sniženoj cijeni sve do isteka zaliha, ali mu nije dopušteno
oglašavati takvu prodaju kao sezonsko sniženje nakon proteka
propisanih 60 dana.
U Hrvatskoj gospodarskoj komori ističu da
posljednjih godina domaći trgovci prate trendove drugih europskih
trgovaca kad je riječ o sezonskim rasprodajama pa se bilježe sve
veće stope sniženja.
Ono u čemu Hrvatska zaostaje u odnosu na
međunarodne trendove jest online trgovina koja sve više uzima maha.