Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Slavonija kao turistički brand

    Ministar turizma Gari Cappelli jučer je boravio u Osječko-baranjskoj županiji gdje je u nazočnosti župana Ivana Anušića potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“. Riječ je o sporazumu koji obuhvaća aktivnosti izrade strateških marketinških dokumenata namijenjenih zajedničkoj promociji Turističkog klastera Slavonija u razdoblju od 2019. do 2025. godine te koji ima za cilj povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije. Sporazum su potpisali ministar Gari Cappelli, Kristjan Stančić, direktor Hrvatske turističke zajednice te predstavnici turističkih zajednica Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske županije, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije.

    Ravnomjeran turistički razvoj Hrvatske, a samim time kontinenta kao sastavnog dijela ukupne turističke ponude Hrvatske jedan je od glavnih ciljeva ove Vlade, a ovaj sporazum prvi je korak prema realizaciji potencijala koje Slavonija kao turistička destinacija ima i prepoznatljivosti koju više nego zaslužuje”, izjavio je ministar Cappeli.

    Osim održavanja Dana hrvatskog turizma sljedeće godine u Slavoniji, predloženo je da cijela sljedeća godina bude u znaku kontinentalnog turizma, kazao je ministar Cappeli.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Blog