Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Spajić i Mezeji različito o “spornom” kanalu

    Vlasnik tvrtke Enterijer Marko Spajić požalio se medijima na, kako kaže, neprimjereno ponašanje i odnos Hrvatskih cesta prema čijem nalogu djelatnici Cestinga u Piškorevcima, uz prometnicu Đakovo-Strizivojna, u neposrednoj blizini, odnosno nasuprot njegove pilane, kopaju kanal “isključivo radi toga da fizički onemoguće daljnje parkiranje dvadesetak njegovih radnika na tom mjestu”.
    “Jednostavno, žalosna je činjenica da Hrvatske ceste ulažu stotinjak tisuća kuna da bi spriječili napredak ove firme, odnosno da bi spriječili da radnici ove firme parkiraju blizu ceste, a sve to po privatnim intervencijama pojedinaca. Da su taj novac uložili u uređenje ceste vjerojatno bi bio puno, puno korisnije upotrijebljen”, rezignirano zaključuje Spajić ne želeći navesti o kojim pojedincima je riječ.
    “Navodno je riječ o anonimnim prijavama iz mjesta, međutim, lako je utvrditi tko je to, ali, evo, ja ne bih prozivao nikoga”, odgovorio je kratko Spajić potvrdivši, ipak, na ponovni upit da je riječ o Mjesnom odboru Piškorevci.
    Spajić također tvrdi da uz tu prometnicu već petnaestak godina postoji kanal koji je udaljen sedam, osam metara, te da je kopanje novog kanala, koji je, kako tvrdi, i opasan za sam promet, “isključivo po narudžbi i po privatnom nalogu”
    “Očito imamo previše novaca u ovoj zemlji da po takvim nalozima kopamo, a nemamo novaca da uradimo ono što treba. Žalosna je činjenica da neposredno uz ovaj kanal postoji i propust koji je problem mjesta već 15, 20 godina, koji izaziva poplave i za to nema novaca da se sanira. Žalosno je da dvadeset metara odavde stoji hrpa otpada već niz godina, da postoji opasan kanal za djecu i za sve to nema ni razumijevanja, ni potrebe ni novaca, ali, ako se treba zaustaviti napredak ove firme koja zapošljava devedesetak radnika, onda ima novaca i onda će se to zaustaviti”, kaže Spajić.
    Vijeće Mjesnog odbora, prema riječima predsjednika Zlatka Mezejia, s kopanjem kanala nema nikakve veze, makar je, kako navodi, bilo desetak usmenih pritužbi da parkirani automobili uz cestu ometaju vidljivost pri uključivanju u promet. Zato su, kaže Mezeji, Hrvatske ceste i Cesting pristupili kopanju kanala.
    Mezeji Zlatko “Stanje je bilo takvo da su vozila bila parkirana uz samu cestu nakon čega je Cesting po nalogu Hrvatskih cesta poduzeo ove mjere tako da u tom dijelu Vijeće Mjesnog odbora nema baš nikakve veze s tim”, rezolutan je Mezeji.
    Kopanju kanala pristupilo se isključivo iz sigurnosnih razloga jer su parkirana vozila smetala pri uključivanju u promet, dodaje Mezeji ističući da osobno upravo iz tih razloga podržava iskop kanala. Zamjera vlasniku pilane što nije javnost obavijestio i kada je zatrpavao kanal iza pilane i pita ga zašto onda nije prozivao Vijeće Mjesnog odbora. Sigurnost prometa i samih putnika je važnije od osobnih interesa i to je prioritet, ponavlja Mezeji ističući istodobno da, osim parkiranih automobila, preglednost prometa ometaju i složeni trupci i izrezana građa na desnoj strani prometnice. Upozorava i na problem pristupa njivama vlasnicima poljoprivrednog zemljišta koje se nalazi iza Spajićeve pilane.
    “Ovo što se čini s iskopom kanala nije usmjereno protiv tvrtke niti vlasnika koji zapošljava brojne Piškorevčane, nego je riječ isključivo o sigurnosti prometa”, zaključuje predsjednik Vijeća Mjesnog odbora Piškorevci Zlatko Mezeji.
    Obratili smo se i Hrvatskim cestama od kojih do zaključenja teksta nismo dobili očitovanje o tom slučaju.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Blog