Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Šušak: “Nema razdvajanja djece s teškoćama u razvoju”

    Osnovna škola Vladimira Nazora ulazi u novu školsku godinu s novim ravnateljem, a to je Andrija Šušak, dosadašnji profesor proizvodno tehničkog obrazovanja.
    Škola, kako ističe novi ravnatelj, ima oko 580 učenika u razrednoj i predmetnoj nastavi, te 39 učenika s teškoćama u razvoju koji nastavu pohađaju u skupinama i posebnim odjelima.
    Iako se broj djece smanjuje, Nazorova škole i ove je godine upisala tri razreda prvašića, naglašava ravnatelj.
    Ta je škola specifična po tome što jedina na širem području u čijem sastavu su i djeca s većim teškoćama u razvoju, a upravo dio roditelja takvih učenika negodovao je zbog najavljenog razdvajanja te djece.
    defektologinja i ravnatelj “Mi u školi svi zajedno; ravnatelj, stručna služba i roditelji, rješavamo sve probleme, a ove je godine došlo do manjih problema radi nerazumijevanja od strane roditelja zbog toga što nam se povećao broj djece u skupinama, pa smo morali prema dobi djece formirati nove skupine i zbog toga su se neki roditelji ljutili. U pet takvih skupina 25 je učenika”, pojašnjava ravnatelj Šušak istaknuvši da je problem riješen, ali i zamjerivši što se roditelji odmah nisu obratili školi.
    U posebnim odjelima, kako pojašnjava defektologinja Kristina Klemen,stručni suradnik, školuju se djeca s lakom mentalnom retardacijom i utjecajnim teškoćama, dok su u redovnu nastavu uključeni učenici koji rade po individualiziranim ili prilagođenim programima.
    “Integracija svih učenika nešto je što se danas promovira u cijelom društvu, ide se prema inkluziji, odnosno sve većem uključivanju djece s teškoćama, djeca u redovnoj nastavi uključena su u redovni program i uopće ih se ne odvaja od ostale djece, dok su djeca s većim teškoćama i djeca s lakom mentalnom retardacijom, upravo zbog specifičnosti svojih teškoća, u posebnom odjelima i odgojno-obrazovnim skupinama gdje se s njima radi na nešto drugačiji način. Međutim, u školi ih se uključuje na razne druge načine, putem izvannastavnih aktivnosti, putem projekata u kojima sudjeluje čitava škola i gdje nema apsolutno odvajanja djece”, obrazlaže defektologinja.
    Upravo zbog takvih učenika i složenog rada s njima u Nazorovoj školi vodi se računa o stručnoj osposobljenosti, pa je dosad uposleno devet defektologa, navode u školi.
    Od ukupne školske populacije, procjenjuje se da je između 3 i 5 posto djece s teškoćama u razvoju.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Blog