Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Potrošačima treba ostaviti pravo na izbor i pružiti im jasnu i transparentnu informaciju

    Sveopćem povećanju cijena kojemu su građani izloženi pridružila se i najava banaka o skorom poskupljenju naknada, odnosno bankarskih usluga.

    U Centru za edukaciju i informiranje potrošača Bilje, kako ističe Tanja Popović Filipović, zabrinuti su zbog nedostatka transparentnih informacije koje bi trebale doći do građana.

    Mi smo zabrinuti ne samo zbog bankarskih usluga već i zbog cjelokupne situacije na tržištu, ali što se toče tog dijela jako je bitno istaknuti da mi potrošači nekako ne primamo, ne dođu do nas jasne i transparentne informacije. I sada imamo situaciju na tržištu gdje su naknade različitih banaka različite, što je u redu, imaju pravo i to je tržišno natjecanje. Međutim, kako da ja kao potrošač ako ne pročitam nekoliko stranica izmjena općih uvjeta ili ne odem na web stranicu, ili ako se radi o osobama starije životne dob, kako da dobiju tu informaciju. Isto tako se nekako provlači priča da možemo lako promijeniti pružatelja tih naših bankarskih usluga. Ja ne bih rekla da je to tako jednostavno s obzirom na to da većina potrošača ima obaveze uz određenu banku;bio to kredit, nekakav minus ili slično, u svakom slučaju to nije tako jednostavno. Ja mislim, evo, što se tiče tih poskupljenja, mi kao udruga za zaštitu potrošača ne možemo ništa ako regulator ne kaže ništa, odnosno ako je to u skladu s nekakvim propisima, ali u svakom slučaju potrošačima treba ostaviti pravo na izbor i pružiti im se jasna i transparentna informacija da lako usporede koliko je koja naknada u kojoj banci”, pojašnjavaju u Centru za edukaciju i informiranje potrošača.

    Isto tako, najave su za poskupljenje ovih naknada za plaćanje računa putem internet-bankarstva. Tu isto moramo promišljati da ćemo se mi kao potrošači raspršiti i plaćati na više strana te naše račune kako bi uštedjeli. Generalno, slika nije dobra, ali mi građani sama moramo odigrati bitnu ulogu i reći mi želimo biti kod ovoga pružatelja usluga ili kupovati kod ovog trgovca ili ne želimo. U principu možemo samo donositi odluku za sebe i svoje kućanstvo u ovome trenutku”, zaključuje Tanja Popović Filipović.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    Blog