Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Đakovčanin Alen Kedveš radi na zadivljujućem mostu „Cetina“ u Omišu

    Nakon Pelješkog mosta, prije nekoliko dana završen je još jedan iznimno zahtjevan građevinski projekt u Hrvatskoj – most Cetina u kanjonu istoimene rijeke u Omišu. Most vidljive duljine 152 metra poseban je po tome što oba njegova kraja završavaju u tunelima, a dio je četiri kilometra duge omiške obilaznice koja se uz stanke gradi dulje od desetljeća. Izvođač na ovom velikom projektu Hrvatskih cesta je građevinska tvrtka Strabag.

    Na izgradnji mosta Cetina, odnosno omiške obilaznice od 2019. radi i Đakovčanin Alen Kedveš.

    – Spletom okolnosti nakon završetka faksa dobio sam priliku raditi na jednom ovako jedinstvenom projektu u Omišu iznad rijeke Cetine. Osjećaj rada na ovakvom projektu je jedinstven jer se most u Hrvatskoj još nikada nije radio na ovakav način. Meni je ovo kao nekom početniku nakon faksa ovo bio veliki izazov. S vremenom sam napredovao pa sam postao voditelj na završnim radovima koji će sad uslijediti. Vidjeli smo da je most u fazi samog spuštanja na ležajeve što znači da će biti uskoro izvedba hidroizolacije, asfalti, odvodnja i vodovodna mreža… To je dio kojeg ću voditi. Posebna je to prilika i drago mi je što sam se u ovo kratko vrijeme uspio izboriti za nešto takvo, rekao nam je inženjer građevinarstva.

    Alena, inače brata proslavljenih đakovačkih boraca Andreja i Karla, pitali smo kakve su reakcije njegove okoline na rad na ovako velikom projektu i u tvrtki kao što je Strabag.

    – Uvijek se sjetim i nasmijem se kad me netko pita za most jer proteklih mjeseci sam često dobivao poruke i slike zbog toga što smo bili predmet sprdnje u vijestima. Sam znaš da se u zadnjim fazama dijelovi mosta nisu poklapali što je bilo sasvim očekivano s obzirom na tehnologiju potiskivanja mosta s promjenjivim poprečnim presjekom. Bilo je puno zezancije zbog toga, ali sad, kada je most spojen kako treba, svi znaju da je to samo bila stvar u medijima.

    Iako Alen u Omišu radi više od tri godine i radit će još najmanje 6 mjeseci, odnosno do završetka projekta, redovito se vraća u svoj grad.

    – Đakovo sam odabrao jer sam tamo odrastao, točnije u Širokom Polju, ali odnedavno živim u Đakovu. Nakon svatova supruga i ja smo se odlučili živjeti u tom gradu jer smatramo da nam može pružiti najviše onoga na što smo navikli – tamo su svi naši, naše obitelji. Nedavno sam postao i otac, a smatram da je to zdrava sredina za odgojiti dijete – rekao je, a onda i dodao – možete ići gdje god želite, ali nemojte grad zaboraviti nikada.

    Zanimljivu priču o Brzoj cesti Split-Omiš i mostu Cetina pogledajte u najnovijoj epizodi Koordinacije, emisije posvećenoj građevinarstvu.

     

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    Blog