U dijelu ulica Vladimira Nazora i Andrije Hebranga mještani i dalje nemaju uslugu telefona, tv-a i interneta, javlja nam ponovno naš slušatelj.
„To sada traje već 23 dana i to više nije normalno. Ne postoji problem u 21. stoljeću koji se za 23 dana ne može riješiti, a mi kao da živimo u srednjem vijeku. Najveći problem je zbog djece. Kraj je školske godine i oni ne mogu ispunjavati svoje obveze jer im treba internet, pogotovo maturanti”, upozorava naš slušatelj tražeći ponovo pomoć.
Kaže da su se ponovo obratili Uredu gradonačelnika i operaterima, ali bez rezultata.
Tragom te pritužbe ponovno smo se obratili Hrvatskom Telekomu koji je na naš raniji upit od 14. svibnja odgovorio da je „uslijed oštećenja telekomunikacijskog kabela od strane trećih osoba došlo do poteškoća u korištenju fiksnih usluga za manji dio korisnika na navedenom području te da su ekipe odmah izašle na teren kako bi utvrdile stanje i sanirale nastalu štetu. Međutim, za kompletnu sanaciju kvara potrebno je rješavanje imovinsko pravnih odnosa, odnosno ishođenje potrebnih dozvola za radove budući da je potrebno izmjestiti telekomunikacijski kabel s trenutne lokacije”.
Uz ispriku korisnicima radi nastale situacije, iz Hrvatskog Telekoma najavili su da će onima koji su prijavili smetnju mjesečna naknada biti umanjenja sukladno trajanju smetnje.
Očekujemo i novo očitovanje Hrvatskog Telekoma o problemima u Nazorovj i Hebrangovoj ulici.
Foto: Arhiva RĐ
Pingback: Dio Nazorove i Hebrangove već 23 dana bez interneta