Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Darovitih učenika između 5 i 10 posto

    Osnovna škola Selci Đakovački jedna je od deset osječko-baranjskih škola koje sudjeluju u projektu “Veliki potencijal male zajednice” čiji je nositelj osječka Udruge Klikeraj, a koji je usmjeren na prepoznavanje i rad s darovitim učenicima.

    Realizacija projekta, kako doznajemo od ravnateljice Nade Denić, počela je u siječnju edukacijom nastavnika i stručnih suradnika, a završit će u svibnju.

    U edukaciji, odnosno radionicama koje su održali psiholozi Udruge Klikeraj sudjelovala su i četiri djelatnika Osnovne škole Selci, a među njima je i nastavnica engleskog jezika Josipa Bičanić koja ističe da se edukacija provodila o identifikaciji darovitosti, emocionalnom razvoju darovitih učenika i organizaciji rada s darovitom djecom.

    Među učenicima 4. razreda OŠ Selci Đakovački identificirana su nakon testiranja 4 darovita učenika i oni će, kako je naglasila knjižničarka Ankica Karakaš Radošević, biti uključeni u program radionica za poticanje razvoja.

    S tim u vezi ravnateljica Nada Denić upozorava da školama nedostaju stručnjaci koji bi pomogli u otkrivanju i radu s darovitim učenicima što je i bio razlog da se škola priključi projektu Udruge Klikeraj.

    Ivica Alagić, potpredsjednik Udruge Klikeraj, koju je osnovalo nekoliko osječkih psihologa i edukatora, upozorava da se koncept darovitosti promijenio unazad nekoliko desetljeća te da istraživanja pokazuju da se broj iznad prosječno inteligentnih, odnosno darovitih u učeničkoj populaciji kreće između 5 i 10 posto.

    “Treća etapa projekta “Veliki potancijal male zajednice “, koji se financira sredstvima HBOR-a, uključuje programe radionica kritičkog mišljenja odnosno emocionalnih kompetencija i socijalnih vještina, a radionice će pripremiti tim udruge Klikeraj, a provest će iz educirani školski timovi u svojim školama”, zaključuje Alagić.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

    Blog