Podužim priopćenjem u kojem ističe da projekt izgradnje zgrade Ekonomske škole ide prema utvrđenim smjernicama i proračunskim izdvajanjima Grada Đakova i Županije, gradonačelnik Zoran Vinkvović reagirao je na navode đakovačkog SDP-a. Pojašnjava da je bilo potrebno obaviti brojne predradnje, odnosno da je Grad osigurao zemljište i pristupni put, da je ishođena lokacijska dozvola i potvrda glavnog projekta, a da škola mora ishoditi parcelaciju zemljišta kod Bajera, gdje će se škola i graditi.
“Što se tiče navoda da se „u Županiji i Gradu ne posvećuje dovoljno pozornosti srednjoškolskim obrazovnim programima i potrebi za njihovo mijenjanje, odnosno prilagođavanju potrebama tržišta“, treba upozoriti da se prosvjetna politika vodi na temelju podataka i argumenata, ne impresija i želja pojedinih političkih stranaka”,odgovara gradonačelnik na SDP-ovo priopćenje pozivajući se na podatke Hrvatskog zavoda za zapošljavanje koji je, kako se navodi u priopćenju, poslao Preporuke za obrazovnu upisnu politiku i politiku stipendiranja u 2014.
Navodeći da će Grad Đakovo podržati svako nastojanje srednjih škola glede uvođenja novih srednjoškolskih programa, gradonačelnik podsjeća da inicijativa kreće od škole koja svoj zahtjev šalje u resorno ministarstvo, a osnivači i jedinice lokalne samouprave daju suglasnost i pomažu da se stvore tehnički uvjeti za izvođenje zanimanja.
“Podržat ćemo svako zanimanje, posebice ona koja se traže na tržištu rada”, tvrdi gradonačelnik uz konstataciju da “nažalost, trenutno je situacija takva da, prema Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, ne postoji potreba za nijednim novim četverogodišnjim zanimanjem, a za ona trogodišnja koja su tražena ne postoji interes djece i roditelja”.
Podužu reakciju na SDP-ovo priopćenje gradonačelnik završava konstatacijom da obrazovnu politiku Hrvatske ne vode gradovi i županije već je za to zaduženo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta čiji ministar, kako tvrdi gradonačelnik, “iz dana u dan iznenađuje stručnu javnost novim pravilnicima koji unazađuju ionako narušen obrazovni sustav”.