Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Web anketa: Hoćete li ove godine ići na more?

    Više od 100 milijuna noćenja ostvario je hrvatski turizam prošle rekordne godine. Već sada je odlična predsezona. Ove godine najavljuje se daljnji rast, nova ulaganja, no u sezonu ulazimo s manjkom radnika. Kako privući radnike? Može li nam povratak konkurenata na Mediteranu pokvariti brojke od prošle godine?

    O tome su emisiji Otvoreno govorili Gari Cappelli, ministar turizma, Kristijan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, Martina Bienenfeld, direktorica TZ-a grada Zagreba i Josip Zaher, potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije, piše vijesti.hrt.hr.

    Ministar Cappelli javio se iz Malog Lošinja gdje je, kaže trenutno oko 35 do 40 posto više turista nego prošle godine u isto vrijeme, Slovenaca je najviše – oko 60 posto. Sezona je dobro počela, fascinantno je što govorimo o njoj već u 4. mjesecu. Turistička godina je počela puno ranije nego prošle i samim tim rezultati su dobri, poručio je ministar.

    Kristijan Stanićić je iznio i prve rezultate – prema eVisitoru u Hrvatskoj se odmara oko 260 tisuća gostiju i ovaj vikend je ostvareno nešto više od 660 tisuća noćenja. Nastavljamo s pozitivnim trendom turističkog prometa pa smo tako u prva 4 mjeseca ostvarili 9 posto više dolazaka i 7 posto više noćenja u odnosu na lani. Sa zadovoljstvom možemo konstatirati da je ovo jedna od rekordnih turističkih predsezona, kazao je.

    Turista ima i u Zagrebu i to od početka godine. Kako je izjavila Martina Bienenfeld i naš glavni grad je u 2018. ozbiljno i dobro krenuo – 300 tisuća dolazaka i 600 tisuća noćenja je registrirano u Zagrebu za prva 4 mjeseca. Ponovno imamo rekordna prva 4 mjeseca – bilježimo povećanje od 12 posto u dolascima i 18 posto u noćenjima.

    Josip Zaher se je složio da rezultati s tržišta pokazuju odličan početak turističke godine. Ako se ovim tempom nastavi, dolazi do ispunjenja onoga što smo svi skupa i sama hotelska industrija zacrtala kao plan.

    Ministar Cappelli je uvjeren da je Hrvatska hit destinacija na turističkoj karti svijeta. Bitno je da je prepoznata, kaže i napominje da je turistička zajednica odradila odličan posao, za što je i nagrađena. Za to su zaslužne i investicije koje se rade, to se prepoznaje na tržištima, prepoznaju to partneri, agenciji i operatori. Hrvatska daje svoju kvalitetu u ponudi, ne radi se o povoljnom, niti o slučajnom, nego o kvalitetnom turizmu, smatra.

    Na pitanje koji je razlog nedostatka radne snage ministar je odgovorio da je to uglavnom povećanje gostiju i kvalitete ponude. Smatra da je taj problem uobičajen i poznat i u drugim turističkim zemljama, do sada nije sve to dobro evidentirano, kaže, sada nas je sve dočekalo. Između 12 i 15 tisuća više djelatnika se traži u odnosu na prošle godine i ta brojka će biti sve veća, smatra Cappelli. Zajedničkim djelovanjem javnog i privatnog sektora ćemo naći rješenja – rasterećenjem od strane Vlade, dualnim školovanjem i naravno povećanjem plaća ćemo naći jedan modus koji će dugoročno donijeti Hrvatskoj kvaliteta u pružanju usluga, uvjerava ministar i smatra da ćemo u godini do dvije vidjeti i prve rezultate.

    HGK naglašava da nedostatak radne snage može utjecati na kvalitetu turističke sezone, upozorava Zaher. Moramo svu regulativu spustiti na nivou nama konkurentnih zemalja da bi mogli poslodavci ponuditi plaće – iste ili slične kao što se nude vani, tek tada ćemo riješiti problem radne snage, poručuje.

    Mediteransko područje mora biti kao sidro turističkog prometa ali kontinent je široke mogućnosti koji ne poznaju sezonalnost, zbog toga i pričamo o fiskalnim i drugim rasterećenjima da bi mogli biti konkurentni i ulagati u sve to. Taj dio je HGK obradio u jednoj studiji koju smo predočili resornim ministrima i smatramo da smo pokazali kako je nužno da se sve to provede zbog konkurencije, naglasio je potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije.

    Hoćete li ove godine ići na more?

    View Results

    Loading ... Loading ...

    Foto: Arhiva RĐ

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Blog