Friend Links

  • Cheap NFL Jerseys
  • China Wholesale Jerseys Online
  • Učenici Ekonomske škole u Erasmus+ projektu o ravnopravnosti spolova

    Od 4. do 9. veljače u Madridu je održan prvi susret učenika partnerskih škola u Erasmus + projektu „Ravnopravnost spolova – prema zakonu i u stvarnosti“ na kojem su sudjelovali i učenici Ekonomske škole Braća Radić: Marina Milošević, Nina Vidović, Matej Blažević i Daniel Ivkić, doznajemo od profesorice Zlate Hrženjak.

    Jesu li žene i muškarci danas zaista ravnopravni i zašto Europa podržava bavljenje tom problematikom, saznali su učenici iz Francuske, Španjolske, Poljske, Italije i Hrvatske kroz interaktivne radionice u školi (Parque Aluche) u Madridu.

    “Odnosi unutar europskih obitelji, kao i u javnom životu, duboko su tradicionalni i vrlo sporo se mijenjaju. Istraživanja su pokazala da je zadnjih godina ravnopravnost među spolovima napravila korak unazad. Sve češća je pojava i u odnosima među tinejdžerima preslikavanje konzervativnih modela ponašanja koji vode i do prihvaćanja i toleriranja nasilja nad ženama”, istaknuto je tijekom projekta koji će trajati tri godine.

    Predviđena je i izrada web-dokumentarca, interaktivne web stranice koja će poput video igrice voditi posjetitelja kroz različite edukativne materijale prikazane u zanimljivim i raznolikim oblicima koji će prikazivati probleme spolne ravnopravnosti u svakoj od spomenutih zemalja u pet različitih područja; dom, obrazovanje, posao, mediji i javni život. Izradu tog zahtjevnog alata započeli su u mješovitim skupinama u Madridu, a nastavit će svaki od timova u svojoj školi prema dogovorenim zadacima, a nakon izrađenih i prikupljenih materijala konačno oblikovanje završit će učenici i nastavnici škole domaćina u Madridu.

    Za sudionike projekta bio je organiziran i edukativni i zabavi dio programa.

    Komentirajte

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

    Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.

    Blog